مقابله با جنگ نرم نيازمند فعاليت‌هاي تربيتي و فرهنگي است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، داوود روستایی قائم‌مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتشار مجموعه کتاب‌های "راه آسمان " از سوی سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: این کتاب‌ها به مناسبت هفته ولایت و بصیرت و با هدف بصیرت‌بخشی و تقویت ولایت‌مداری نوجوانان و جوانان ایران اسلامی و آشنایی آنها با "جنگ نرم " و ترفندهای دشمنان منتشر شده است.
وی افزود: این کتاب‌ها در چهار جلد با عناوین «همچون نم‌نم‌ آفتاب» با موضوع داستان‌های کوتاه از زندگی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «جدی‌تر از جنگ» با موضوع جنگ نرم و ترفندهای دشمن، «حرف‌های ماندگار» با موضوع آشنایی با 24 مفهوم قرآنی و «زندگی خوش‌مزه است» با موضوع آشنایی با 24 مهارت زندگی از سوی معاونت فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش در شمارگان 20 هزار جلد منتشر و در میان دانش‌آموزان عضو گروه‌های "پیشتازان " و "فرزانگان " سراسر کشور توزیع شده است.
* دانش‌آموزان باید سفیر قرآن در مدارس باشندبه گزارش توانا، ابوالحسن ماهرویی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم بازدید از برخی مدارس قرآن این شهرستان با حضور در کلاس‌های آموزش قرآن اظهار داشت: دانش‌آموزان باید آموزه‌های قرآنی را در زندگی خود به‌کار ببندند و رفتار خود را با استفاده از کلام خداوند تصحیح کنند.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: چنانچه با قرآن انس گرفته و از این نعمت بزرگ الهی بهره‌مند شوید، دانش‌آموزان دیگر نیز با مشاهده تغییرات مثبت در زندگی شما جذب قرآن شده و از وجود آن بهره‌مند می‌شوند.ماهرویی با بیان اینکه تأسیس مدارس قرآنی از توصیه‌های مقام معظم رهبری است که وزیر آموزش و پرورش نیز بر آن تاکید دارد، از تلاش دست‌اندرکاران این طرح به ویژه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی این شهرستان تشکر کرد؛ همچنین بر اساس این گزارش، 55 مدرسه از مدارس شهرستان شهریار به عنوان مدارس قرآن انتخاب شده و کلاس‌های این مدارس در دو بخش "روخوانی " و "مفاهیم قرآنی " برگزار می‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1838
بازدید کل : 217871
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1